highskoooool

August 18




Imorgon borjar jag high school.
Det ska bli otroligt roligt och nevost. sa klart...
Varje klass er 43min long och vi har 4min rast mellan varje klass.
Jag borjar dagen 8.30 med:
 
 - Pottery (keramik)
 - Concert choir (kor)
 - American History
 - Food 1 (Hemkunskap)
 - Algebra 2
 - PE (idrott)
 - English 1

Man har samma lektioner varje dag och sen direkt efter skolan
har du din idrott. i mitt fall

XC - crosscountry - long distance running

sen er treningen slut runt 5.30
sen har man lexor varje dag.
och sen ska man sova och gora samma sak igen.

jag gillar att vara upptagen och ha ett fyllt schema. det gor saker lettare

/ S


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du har det riktigt bra där borta sanne! <3

2009-08-18 @ 21:52:05
Postat av: Anonym

Heja Sanne! Det låter som om det går bra för dig! Skickar ett mejl till dig och berättar vad som händer ute i det stora fosterländska kriget! Puss!

2009-08-20 @ 20:35:20
Postat av: Johanna

Jag tolkar XC som fälttävlan xD, det är det jag har lärt mej att det är xD, alltså hopaps hästen på fasta hinder i terrängen xD

2009-10-12 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0