TILL US




5 AUGUSTI


Efter att allt har varit kaos i sju timmar så känns det som om allt kommer att bli bra.
Fick packa om min väska tre gånger innan vi uppnådde ideal vikten.
Fick slänga och skippa allt från viktig hårspray, snygga tshirts och dom
coolaste tightsen världen någonsin har skådat. Eller iallafall USA.

Planet lyfter 9.10 torsdag morgon och jag kommer landa
på Iowas flygplats fredag morgon klockan 6.00 svensk tid.
Att flyga är inget större problem men mellanlandnningarna kan
bli desto svårare att klara sig felfri från.
Världens räddaste land har mycket att kontrollera då jag inte får
ha med mig någon som helst vätska över 1dl på planet, inga svärd eller
min machetes.

Men efter mycket upp&ner i mitt humör känns det endå jätte skönt
att äntligen få lämna långa landet falukorv och ha ett äventyr som
slår allt annat jag upplevt!

Hörs på andra sidan Atlanten, love you to death.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får det bäst där nere Sanne, <3:D

2009-08-06 @ 12:21:34
Postat av: SANNES STÖRSTA FAN IGEN!!!!!

Tell me when u get there!!

2009-08-07 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0