usausa

7 AUGUSTI


WOW.

that is troligvis det only jag kan say just nu.... hehe lol.

nej så är det inte. Allting är veldigt amerikskt.

JAG PALLAR INTE MED SKRIVBORDET.

Efter att ha rest i ca 24h kom jag till min end-station.
Sen sov jag typ bara 5 timmar.....
Jag mar utmerkt nu! pffttt.

Det er bara jette tomt i mitt huvud och jag kan inte skriva mer en att jag
mar jette bra och att allt kommer bli fine!

Valde dock klasser idag och jag tror jag  kommer ha det mest CHILLASTE
aret nagon har sett. Jag leser hemkunskap, choir, drejning och idrott varje dag. typ....

HEHE.

Livet leker. Jag hor av mig!

saknar dig

Kommentarer
Postat av: josephine :D

har du träffat familjen än? hur är huset??

2009-08-08 @ 11:34:39
Postat av: Mamma och Pappa

Hallå där. Hur gick det med mattekursen och engelskan då?

2009-08-08 @ 15:02:17
Postat av: Tjocka syrran

Skönt att resan gick bra. Ha det så kul och tänk inte för mycket på oss här hemma.

2009-08-08 @ 15:30:50
URL: http://sannejansson.blogg.se/
Postat av: Goa grannen

Har hört att det gått bra. Det gillar vi.Kjell har klippt gräsmattan idag, dä du.Var rädd om dig ja du vet va vi sa.

2009-08-09 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0