30 AUGUST 2009

Nu har varit borta i lite mer en 3 veckor.
Saker borjar skjunka in och har blivit en vardag.
Min seng har borjat kennas behaglig, och lukten i huset har jag blivit ett med.
Idag satte jag pa mig en troja som fortfarande luktade som jag gjorde i sverige.
Gud va gott jag maste luktat.
Her luktar jag nog bara socker och friterat...



Stilen her er ganska rolig.
Manga er kvar i 90-talets mode..
Det mest trendigaste er jeans som er 20 cm lengre en du sjelv och som du dra over skorna.
och skorna er sa klart flipflop. Till det gillar dom att matcha tshirts med glitter tryck pa.



Jag sticker ut med svarta tights och en vit lang-ermad.......





I fredags var jag pa min forsta FOOTBALL GAME. det var nog det roligaste jag varit med om..
Hur kommer det sig att vi inte har det der hemma?



FOREIGNERS


Detta aret kommer ga fort!

love sanne.






Kommentarer
Postat av: Mimmi o Gurra

Ser ut som att du har kul. Varje gång Gurra ringer Karlstad frågar han efter dig och säger sedan -"Ja just ja, Sanne kommer hem när jag är sex år." Sköt om dig. Kramar och pussar

2009-08-31 @ 19:24:33
URL: http://sannejansson.blogg.se/
Postat av: Lydia

fan va kul de verkar sanne! vi saknar dig här hemma.

2009-09-02 @ 10:29:04
Postat av: Alex

Jag är så avundsjuk på dig, Sanne! Jag vill också åka iväg sådär!! :D

Tänk på mig när du åker till alla underbara ställen! :D

PUSS!

2009-09-10 @ 08:59:59
URL: http://unitedtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0