nemen oj halla



Julen har varit her.
Kommer legga in bilder pa det med, ner jag orkar.

har svart att eta, mamma tror det er jul deperaitionen.
jag tror pa henne. for mamma er min mamma.
Hon er mitt skydd.

Men her, er jag forsvarslos. Som daniela sa djupt sa till mig.
For vad har jag att skydda mig bakom her?

Ingen mamma, eller pappa som vet exakt vem jag er och hur jag
funkar, inga stora starka syskon...

Maste lera mig att bygga upp mitt egna skydd...
ett skydd som nera inte hjelpt mig med.
ett skydd.



Den her lov veckan har varit sig olik allt annat jag har upplevt
her. Jag har haft det himla trakigt, och sorligt.


om du tar dig tid.. att titta pa coldplay - violet hill
i slutet, dom sista sekunderna.. vadar han i sno,
han gar forsoktigt fram... men tillslut. orkar han
inte mer, och bara ger upp. faller.

if you love me won't you let me know?

orkar..




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Sanne, vet inte om jag kan säga att "jag vet hur det känns" eftersom jag inte vet hur livet i usa ser ut för dig, men om du vill prata av dig lite med någon som går igenom samma saker är det bara att du hör av dig

2009-12-30 @ 02:48:31
URL: http://amandaioregon.blogg.se/
Postat av: Sofie



Vännen, fina vännen.

Fix you. I will try, från andra sidan världen.

Skriv det du orkar och vill i ett mail, var så ärlig du vill, så ska jag vara din lilla hjälpande hand.



Kärlek till dig från norden.



/ Din Skruv



2009-12-30 @ 16:49:45
URL: http://sofieostlund.blogg.se/
Postat av: din love i pennsylvania

jag finns bara ett telefonsamtal bort.

2009-12-30 @ 19:08:07
Postat av: Towe

Det kommer att bli bra tjejen, du kommer ju hem i år!

2010-01-02 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0