17 September

HOMECOMING

Det som vi alla hort talas om...

En vecka fylld med lek och skol spirit!

Idag sprang vi med footballen fran den skolan som vi moter i football imorgon kvell.

Det er en av alla saker som er veldigt annourlunda.
Dom gar inte i skolan her bara for att ga till skolan och studera.
Dom her kidsen gar ocksa till skolan for sin sport!

Jag holl tal idag, infor hela skolan.
Det var veldigt kort...
Jag sa:

- I JUST HAVE ONE THING TO TELL YOU, I LOVE AMERICA!

dom verkade gilla det.

Kommentarer
Postat av: Karro

Låter askul:D:D:D Kraaaaaaam

2009-09-20 @ 17:35:43
Postat av: Josefine "kusinen" från Sthlm

Jag är så avundsjuk på dig.. Jag önskar att jag gjort samma sak, åkt till USA när jag gick i gymnasiet!! Hoppas du har det bra, men det verkar ju som att du har det =D...

Massa kramar from me and my parents! <3

2009-09-26 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0