'10 grr bomb

ner alla svenne barnen sover.

Det er da jag sitter uppe, for jag lever 7 timmar efter.
Ner svenne barnen gar till skolan, legger jag mig for att sova.
Ner svenne barnen gar hem fran skolan, gar jag till skolan.
Ner svenne barnen legger sig, kommer jag hem fran skolan.

Det er ju som om jag levde, i en annan tid. typ. om ingen fattar,
er jag den enda.

Borde legga upp bilder och text om bada JUL och NYAR.
Men jag vet inte, det var ju forra aret och allt.
finns bettre saker att gora.

Idag akte jag och Starla och kopte second hand.
Nya sommar kleder till Hawaii.

Ja, Hawaii. Med bokad biljett och betald aktivitet
kommer jag nu anlenda till Honolulu HAWAII
den 24 Februari 2010.
wow. i tell you WHAT wow

Kostnaden blev 600+725=1325$x7=9275KR

he-he. 7 dagar pa drom on, med hotel, surfing, guiding,
dykning, segling, bad, sol, hula dans och bruna kroppar.
For ett GALET pris som 9275 svenne kronor

Var bara tvungen att skriva det.


Godnatt venner,

Sundance



Kommentarer
Postat av: Skruven

Hawai (orkar inte tänka på hur det stavas) låter så gööööött. Dit hör man aldrig om nån svensk som åker. Det är ett plus. Inget satans mallis där man kan äta kålpudding med lingonsylt på varannan restaurang. Det var bättre på antiken. Hee-hee jesus. Skrev lite om jesus på min blogg idag. Gillar honom, även om han inte gillar mig.

Puss min vän!

2010-01-17 @ 00:58:20
URL: http://sofieostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0